pátek 21. června 2013

Tekutý zázrak na vlasy

Znáte to, dlouhé vlasy se často mohou zdát vysušené, zplihlé a bez života. Dlouho jsem s tím bojovala, protože jsem majitelkou blond vlasů, které jsou sice poměrně dost husté a relativně i zdravé, ale díky blonďaté barvě prostě působí na okolí jinak. Konkrétně tak, že mám na hlavě 5 chlupů a ještě vysušených na prach, no neštvalo by Vás to?? 
Pomohla mi až má úžasná teta, která je shodou okolností ta nejlepší kadeřnice. Navrhla mi, ať si pořídím jeden olejíček, který ona používá denně na své zákaznice. Když mi ho pak nanesla na vlasy, nemohla jsem odolat. Tak jemné, hydratované a lesklé vlasy Vám neudělá nic! Teda zatím jsem nic jiného nepoznala. Ten zázrak o kterém tu mluvím je Absolute beautifying potion with roucou oil od značky Davines.  
Nevím jak vy, ale já o této značce před koupí mého miláčka neslyšela. Olejíček mě ale potěšil tak, že jsem to hned napravila. Mělo by jít o přírodní kosmetiku, která se zajímá o životní prostředí a chrání jej.Olej je prý obohacen o výtažek z oreláníku barvířského. Má prý také působit proti volným radikálům a mít antioxidační účinky. Neříkám, že to není pravda, ale opravdu jsem antioxidační účinky na svých vlasech nepoznala, ale kdo ví.. 
Důležité je že splní to, co slíbí. Nanáším si dvě "pumpičky" do mokrých vlasů a dvě do vyfénovaných a vlasy vypadají o 100% lépe. Jsou hydratované, takové ty jemné poletující vlasy rázem zmizí a navíc jsou potom tak příjemné na dotek!! Mám už ho od Vánoc, používám po každém umytí vlasů a pryč mám tak dvě pětiny. Až mi dojde, nezbude mi nic jiného, než si ho koupit znovu. :-)
A co Vy? Máte nějaké oblíbené olejíčky/masky/masti na vlasy? Dejte mi vědět do komentářů! 

1 komentář: